Alla inlägg under augusti 2009

Av Maria - 27 augusti 2009 23:36

Jag har blivit jtt dårlig på att blogga nu men jag måste erkänna att FB tar all min tid:-) har jag suttit där en stund så är det sen dax för att ta hand om barnen och städningen,så det är väl det som mest händer här  just nu.Å så klart så ränner jag runt i birsta och shoppar, just love it<3<3<3  Jag har fåt sånt shopping behov så det är helt sjukt, jag skulle kunna handla allt jag ser, å det går ju faktiskt inte. Nu håller jag på att plocka frma alla ljus och så, det har ju blivit så mörkt på kvällarna så nu kan man få rå om varandra lite och bara mysa..ok, då, men det lät ju trevligt iaf.. jag går ju mest runt med Wilma på kvällarna jag. men det är ju mysigt det med.


Nu ska jag kolla in på FB en sista gång sen blir det sängen.

Natti Natti och trevlig helg

Av Maria - 24 augusti 2009 18:11

Ja, då har även denna helg passerat, vad fort det går..Har inte hunnit med alltför mycket ,har mest bara suttit inne med mitt pyssel som jag börjat med, ska göra böcker till mina små om deras uppväxt.Hur roligt som helst är det. Jag har plöjt igenom Hannas 6 fotoalbum och det är helt sjukt vad likt dom är varandra.Så himla söta<3 mammas små gullungar, fast nu är ju Hanna 3+ och kan reta upp en bra, jag har tappat mitt tålamod  och skulle behöva få tillbaka det tack!! Men nu har hon iaf börjat på dagis igen och det så skönt och roligt för henne..Hon trivs så himla bra där!

I lördags så var jag och Wilma på 30 års fest hos världens bästa Madde. Pappa och syster var sjuka så dom förjde inte med.

Tusen tack för go mat och tårta..

bye bye


Av Maria - 13 augusti 2009 08:55

oj, oj vad dagarna far iväg, och allt är inte riktigt klart än, jag måste fixa dukarna, göra klart dopklänningen fattas det rosa bandet. och idag blir det bakning.. eftersom jag inte är nåt proffs på bakning så blir det så enkelt som möjligt:-)chokladrutor, bullar och gaffelkakor. Imorgon dekorerar vi tårtan. Ska bli roligt då jag köpt lite små dekorationer.

Nu ska ni får se på lite kort från lill trollet vårat..

Ett av korten är så härligt då jag byter blöja i bilen och hon håller i sig i bältet, kanske bäst det:-)


Ha en bra dag!

Av Maria - 5 augusti 2009 13:34

Jag måste bara berätta lite skaer som jag funderar över om det ska vara så..När Hanna föddes så blev hon grattad av nästan alla vi kände, iaf så kom dom med en blomma men nu när Wilma föddes så självklart är dom nyfiken på hur hon ser ut och vill gärna komma och kika men inte uppvaktar dom henne. inte ens en blomma.. Är det så när bebis nr 2 kommer? får dom inget för att dom kommer till världen eller är det jag som är löjlig nu. Det kanske ska vara så. Ingen i min sambos släkt har uppvaktat Wilma, jag tycker det känns lite konstigt eller??? Är det kanske tänkt att Hanna redan har massa saker som Wilma ska ärva så därför får hon inget.

Ja, jag vet inte vad jag ska tro.

Annars så är det bra här, fullt upp med planering inför dopet som äger rum den 15/8.

Jag tänkte mig inte alls för när jag bokade dopet för det krockade med Isaks kalas, förlåt så hemskt mycket Elin att vi inte kan komma då, det känns väldigt trist.

Kram på er!!

Ovido - Quiz & Flashcards