Direktlänk till inlägg 7 april 2010

Påsken..

Av Maria - 7 april 2010 10:21

Firade vi i stugan.. Så himla nice var det. Äntligen säger jag bara. Å Madde i år måste du komma ut och fika med mig där:-))

Efter som vi varit katt vakt åt grannens katter så åkte vi ut i lördags eftermiddag..Shit va mycke packning det blir. Skulle vara borta i två dagar med det kändes som vi hade ackning för 1 v..

Wilma tyckte iaf att det var roligt med att packa ut allt..  

  


Hann knäppa ett litet kort på mina små påsk flickor.. Wilma tycker inte om att ha något på huvudet så jag slängde dit Hannas sov katt så hon blev lite distraherad ett litet tag :-)

    


Iaf så sken solen när vi kom dit och det var så himla härligt. Hade grill premiär idag.. Genom att vi kom dit ganska sent så blev det hamburgare men det var gott det med:-)

medans Stefan fixade käket så grejade jag med barnens påsk ägg. Bestämde mig för att rita upp en skatt karta åt Hanna. Gissa om det blev uppskattat. Jag hade plaserat ut 4 påsk ägg på tomten..I vardera ägg låg det en lapp med ledtrådar till det riktiga. Det var så roligt att se henne springa omkring och söka äggen. Kände mig rätt så stolt att jag kommit på en sån bra ide haha..

Tyvärr fick jag inga bra kort på jakten då kameran jäklades med mig.. men ungeför såg det ut så här.

    

Så då var hon framme vid målet.. Fick en mössa, nagellack, hårsnodd. hårspänne och lite godis. Alltså en väldigt nöjd Hanna.:-)

Så klart så fick även Wilma ett påsk ägg.. I det låg det en body och en mössa.

Här kommer bilder på när hon öppnar det och våra fina flickor i sina nya mössor.

  

    

Ja, det var påsken från famlijen Höglund/Löfstöm.


Kramar/ M

 
 
Ingen bild

Vera

8 april 2010 10:11

Fina Marias flickor!! O fina Maria:) Kram

 
Ingen bild

Elin

8 april 2010 15:19

åå va mysigt ni haft det, snygga små påskkärringar. Var kommer mössorna i från???? har frågat madde på bloggen oxå men ej fått nåt svar, de är sååå fina. kram vännen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 14 maj 2010 20:41

Bloggen är vad jag funderar på nu.. Och så kommer det nog oxå att bli. HUr gör man då? Går det att spärra på något sätt eller tar man bort den helt.. Ska kika runt lite. Men TACK till er alla som följt med mig och mina finaste. Och ett STORT + ti...

Av Maria - 28 april 2010 22:51

Jag har verkligen tappat lusten för att blogga nu.. Kan bero på att jag inte haft så mycket tid över:-).. Har haft fullt upp den sista tiden. Men allt är väldigt bra med oss och vi roar oss på bästa sätt. Umgås med vänner som får oss att må så himla ...

Av Maria - 14 april 2010 23:03

Vi har stora problem med våran laptopp, den loggar hela tiden ur eller så låser den sig så det här med bloggande har det varit dligt med.. Blir en snabbis nu då man aldrig vet när det låser sig igen.. Här kommer lite bilder från oss den senaste t...

Av Maria - 12 april 2010 23:02

Ja, nu har det varit några jobbiga nätter/dagar med Wilma.. Då fröken har lärt sig att ställa sig upp..  Ja, när man kan det hur roligt är det då att sova:-)) Så i lördags var hon vaken från 12 till 22..Men hon var ändå possitiv när hon var uppe och ...

Av Maria - 8 april 2010 16:32

Hemma hos oss är följande.. har fått vattenskada i badrummet i stugan så det är prio ett att fixa.. Nice! men nu blir det fint iaf men det är inte roligt när man har planerat att lägga pengarna på annat som måste fixas.Som tex på att rikta till stu...

Ovido - Quiz & Flashcards