Direktlänk till inlägg 21 mars 2010

Tjejdag!!

Av Maria - 21 mars 2010 23:35

Igår var det verkligen en toppen dag, Jag Malin och våra flickor tog bussen in på stan.. Det var så roligt att se deras miner när vi åkte..Jätte skoj tyckte dom att det var.

Det första vi gjorde när vi kom in till stan var att hälsa på Elin på jobbet.. det var så roligt att äntligen få se hennes go mage..Å Hanna skirker-Titta Isaks mamma.. Så roligt att få träffa dig Elin. Nu väntar jag bara på att du snart ska bjuda hem mig på fika haha..


Sen gick vi på donken och käkade lunch..

   

Gott gott var det..

Vid 11.30 var det dags att bege sig till filmstaden för att kolla på spöket laban..

Bio premiär  WoW!!

   Jag tyckte den var väldigt rolig haha..min smak av humor.. Visst kom det lite skratt ur Hanna oxå.. Tjejerna var så himla duktiga och sitta sill.. Jag tror dom hade väldigt roligt och spännande. Även vi mammor:-))

     En sak som var helt sjukt var att Wilmer var där.. Jag måste ha kollat vädigt dårligt när jag kom in för om ni tittar bakom mig så finns det bevis på att han var där.. Skoj!!

SE efter filmen promenderade vi ner igen och väntade på busssen och åkte hem igen.. Tjejerna började på en gång prata om att dom ville gå på bio igen.. Å det ska vi självklart göra. Det var så roligt att få göra något själv med Hanna. Det tror jag även hon tyckte om att få rå om mamma själv ett tag:-))  Tack för en super mysig dag tjejer!!

      PÅ bussen på väg hem..


Kram från oss

 
 
Ingen bild

Elin

23 mars 2010 14:34

Jaa det hade jag missat Maria. gulliga dig, klart du ska komma och fika nån dag, haha hon e gullig Hanna, så hon kommer i håg det. ni ser ut att ha haft mysigt, blir så avis. hahah ja ser ju att Wilmer satt bakom er. stor kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 14 maj 2010 20:41

Bloggen är vad jag funderar på nu.. Och så kommer det nog oxå att bli. HUr gör man då? Går det att spärra på något sätt eller tar man bort den helt.. Ska kika runt lite. Men TACK till er alla som följt med mig och mina finaste. Och ett STORT + ti...

Av Maria - 28 april 2010 22:51

Jag har verkligen tappat lusten för att blogga nu.. Kan bero på att jag inte haft så mycket tid över:-).. Har haft fullt upp den sista tiden. Men allt är väldigt bra med oss och vi roar oss på bästa sätt. Umgås med vänner som får oss att må så himla ...

Av Maria - 14 april 2010 23:03

Vi har stora problem med våran laptopp, den loggar hela tiden ur eller så låser den sig så det här med bloggande har det varit dligt med.. Blir en snabbis nu då man aldrig vet när det låser sig igen.. Här kommer lite bilder från oss den senaste t...

Av Maria - 12 april 2010 23:02

Ja, nu har det varit några jobbiga nätter/dagar med Wilma.. Då fröken har lärt sig att ställa sig upp..  Ja, när man kan det hur roligt är det då att sova:-)) Så i lördags var hon vaken från 12 till 22..Men hon var ändå possitiv när hon var uppe och ...

Av Maria - 8 april 2010 16:32

Hemma hos oss är följande.. har fått vattenskada i badrummet i stugan så det är prio ett att fixa.. Nice! men nu blir det fint iaf men det är inte roligt när man har planerat att lägga pengarna på annat som måste fixas.Som tex på att rikta till stu...

Ovido - Quiz & Flashcards