Direktlänk till inlägg 19 mars 2010

Fredag!!

Av Maria - 19 mars 2010 23:52

Idag har jag bara varit inne och grejat på.. Hanna var hos en dagis kompis så jag hade det ganska skönt en stund:-))


HannaFick sitt andra paket i prinsessklubben och du må tro det vart en superglad Hanna som hämtade posten imorske.. Fick en ryggsäck, pyssel bok, diadem och en snövit bok.. allt så klart i prinsesstema:-) allt detta för 177 kr.. måste säga att det tyckte jag var ett väldigt bra pris.. Då ink frakten på 38 kr..

    Hanna pysslar på med sina tavlor:-))


Måste bara visa skorna som jag hittade idag efter Hanna...

      

Är dom inte för söta på såna små fötter.. Åh  ..    


Nä nu är det dags för sängen..

Imorgon är det en stor dag.. Hanna ska på bio för 1 a gången..


Kramar och sov gott



 
 
Ingen bild

Elin

20 mars 2010 22:13

gud så mycket fint hon fick hanna. ååå gulliga små fötter :). jag frågade isak om vi skulle påskpyssla, typ göra kycklingar av toarullar och så, men nä det ville han inte. kanske ändrar sig om man plockar fram grejerna haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 14 maj 2010 20:41

Bloggen är vad jag funderar på nu.. Och så kommer det nog oxå att bli. HUr gör man då? Går det att spärra på något sätt eller tar man bort den helt.. Ska kika runt lite. Men TACK till er alla som följt med mig och mina finaste. Och ett STORT + ti...

Av Maria - 28 april 2010 22:51

Jag har verkligen tappat lusten för att blogga nu.. Kan bero på att jag inte haft så mycket tid över:-).. Har haft fullt upp den sista tiden. Men allt är väldigt bra med oss och vi roar oss på bästa sätt. Umgås med vänner som får oss att må så himla ...

Av Maria - 14 april 2010 23:03

Vi har stora problem med våran laptopp, den loggar hela tiden ur eller så låser den sig så det här med bloggande har det varit dligt med.. Blir en snabbis nu då man aldrig vet när det låser sig igen.. Här kommer lite bilder från oss den senaste t...

Av Maria - 12 april 2010 23:02

Ja, nu har det varit några jobbiga nätter/dagar med Wilma.. Då fröken har lärt sig att ställa sig upp..  Ja, när man kan det hur roligt är det då att sova:-)) Så i lördags var hon vaken från 12 till 22..Men hon var ändå possitiv när hon var uppe och ...

Av Maria - 8 april 2010 16:32

Hemma hos oss är följande.. har fått vattenskada i badrummet i stugan så det är prio ett att fixa.. Nice! men nu blir det fint iaf men det är inte roligt när man har planerat att lägga pengarna på annat som måste fixas.Som tex på att rikta till stu...

Ovido - Quiz & Flashcards