Direktlänk till inlägg 19 mars 2010

Shopping med Wilma..

Av Maria - 19 mars 2010 23:37

I torsdag så gjorde Wilma och jag birsta.. från 10 - 14..:-) Tog Stefans kort så  handlererna drog sig varma och pengarna försvann nästan lika fort som dom kom in hahaha... nä nu tog jag bra i:-) men shopping bllev det och en lunch med syster.. Så roligt att äntligen få surra lite med henne, hon jobbar ju jämt så vi hinner aldrig ses:-((

Dagens shopping:


-Stefan, ett par jeans

-Wilma, velour byxor

-Hanna,små pyssel

-jag, blommor, inredning, ljus och påsk sevetter+ mat


In så klart på panduro och fixade saker till Hannas och mitt påsk pyssel..Bara älskar panduro affären...

       Bland annat så blev det dessa + massa annat därifrån..


Efter dagis så följde Maria och sönerna med oss hem. Barnen åt mellis och vi drack kaffe och surrade på..Jag älskar verkligen och umgås med dom:-)) Så himla härliga människor.. Å max hade sagt på  vägen till oss att han trivdes så bra hos oss och att vi hade så mysigt.. Lill killen:-)) Max= Hannas första dagis kärlek   Dom är så himla söta.. Självklart ska det kramas när dom säger hej då och en liten puss blir det ibland.. Sötisarna!!!


Fick hem en ledsen sambo ikväll då Timrå losade:-((

Det var allt från oss för denna gång..


Kramar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 14 maj 2010 20:41

Bloggen är vad jag funderar på nu.. Och så kommer det nog oxå att bli. HUr gör man då? Går det att spärra på något sätt eller tar man bort den helt.. Ska kika runt lite. Men TACK till er alla som följt med mig och mina finaste. Och ett STORT + ti...

Av Maria - 28 april 2010 22:51

Jag har verkligen tappat lusten för att blogga nu.. Kan bero på att jag inte haft så mycket tid över:-).. Har haft fullt upp den sista tiden. Men allt är väldigt bra med oss och vi roar oss på bästa sätt. Umgås med vänner som får oss att må så himla ...

Av Maria - 14 april 2010 23:03

Vi har stora problem med våran laptopp, den loggar hela tiden ur eller så låser den sig så det här med bloggande har det varit dligt med.. Blir en snabbis nu då man aldrig vet när det låser sig igen.. Här kommer lite bilder från oss den senaste t...

Av Maria - 12 april 2010 23:02

Ja, nu har det varit några jobbiga nätter/dagar med Wilma.. Då fröken har lärt sig att ställa sig upp..  Ja, när man kan det hur roligt är det då att sova:-)) Så i lördags var hon vaken från 12 till 22..Men hon var ändå possitiv när hon var uppe och ...

Av Maria - 8 april 2010 16:32

Hemma hos oss är följande.. har fått vattenskada i badrummet i stugan så det är prio ett att fixa.. Nice! men nu blir det fint iaf men det är inte roligt när man har planerat att lägga pengarna på annat som måste fixas.Som tex på att rikta till stu...

Ovido - Quiz & Flashcards