Alla inlägg under januari 2009

Av Maria - 5 januari 2009 00:00

oj,oj vad kl rinner iväg.Jag vill inte alls gå lägga mig.Jag tycker det är så avslappnade att ha lite egen tid framför datorn medans dom andra i familjen sover. Det är allt för sällan som jag annars är själv.

Idag har jag jobbat, gud så jag är less nu på det, det känns nog så nu bara för att jag sak vara hemma snart, ja, det dröjer nog ett tag till..5 mån ca. Då kommer äntligen Hanna att bli stora syster!! Så vi längtar!!

Jag går snart in i v 19 och jag börjar redan bli stor:-( på jobbet har man börjat heta tjockis..det är så uppmuntrande,not!!

Jag får väl ta mig i kragen att börja promenera mera. 1 gång var annan v kanske inte är tillräckligt. Jag får ta och ringa min vän Madde så blir jag inspererad av att börja igen.Hon är så duktig på det.

Nu måste jag nog försöka sova lite innan min dotter kommer och väcker mig, man vet aldrig med henne när hon väljer att komma och sova med mammma.

Sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards