Direktlänk till inlägg 13 februari 2009

Lite roligt som jag kopierat från Madde

Av Maria - 13 februari 2009 19:32

Vad heter ni? Maria och Stefan

Hur träffades ni? På aveny

Hur länge har ni varit tillsammans? 5 år i maj

Är ni förlovade? Nej.

Bor ni ihop? Ja det gör vi

Har ni barn? Ja, en tjej och en till på g

Har båda körkort? Ja det har vi:-)

Kommer du ihåg er första kyss?  JAA!!

Vem sa "jag älskar dig" först? Stefan

Vem är äldst? Stefan

Vilka stjärntecken är ni? jag är skytt och Stefan är våg

Vem är längst? Stefan

Vem sjunger bäst? Vi är lika dårliga båda två:-)

Håller ni varandra i handen på stan? nej!

Vad har ni gemensamt? Massor av saker.

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? Nej

Blev du kär vid första ögonkastet? Det tog några veckor men sen var jag fast!!

Har ni nån speciell låt? Ja, en låt från filmen grease 1

Har ni stora framtidsplaner? ja.

Har ni gråtit i varandras armar? Ja det har vi verkligen gjort

Har ni varit utomlands tillsammans? Nej

Vilket är ert bästa minne? När Hanna föddes

Vem lagar bäst mat? Stefan som tur är, för jag är smak lös:-)

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Kollar på film

Ger ni alltid varann en puss när ni ses? nej, men väldigt ofta iaf.

Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades? Nej

Blir du lätt svartsjuk? Ja, faktiskt..

Brukar ni bråka? Sällan, så skönt!!

Ringer eller sms:ar ni mest? vi ringer

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 14 maj 2010 20:41

Bloggen är vad jag funderar på nu.. Och så kommer det nog oxå att bli. HUr gör man då? Går det att spärra på något sätt eller tar man bort den helt.. Ska kika runt lite. Men TACK till er alla som följt med mig och mina finaste. Och ett STORT + ti...

Av Maria - 28 april 2010 22:51

Jag har verkligen tappat lusten för att blogga nu.. Kan bero på att jag inte haft så mycket tid över:-).. Har haft fullt upp den sista tiden. Men allt är väldigt bra med oss och vi roar oss på bästa sätt. Umgås med vänner som får oss att må så himla ...

Av Maria - 14 april 2010 23:03

Vi har stora problem med våran laptopp, den loggar hela tiden ur eller så låser den sig så det här med bloggande har det varit dligt med.. Blir en snabbis nu då man aldrig vet när det låser sig igen.. Här kommer lite bilder från oss den senaste t...

Av Maria - 12 april 2010 23:02

Ja, nu har det varit några jobbiga nätter/dagar med Wilma.. Då fröken har lärt sig att ställa sig upp..  Ja, när man kan det hur roligt är det då att sova:-)) Så i lördags var hon vaken från 12 till 22..Men hon var ändå possitiv när hon var uppe och ...

Av Maria - 8 april 2010 16:32

Hemma hos oss är följande.. har fått vattenskada i badrummet i stugan så det är prio ett att fixa.. Nice! men nu blir det fint iaf men det är inte roligt när man har planerat att lägga pengarna på annat som måste fixas.Som tex på att rikta till stu...

Ovido - Quiz & Flashcards