Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Maria - 15 oktober 2009 09:45

Snart är Wilma 4 månader och jag fattar inte att det har gått så fort, jag får lite ångest när jag tänker på det faktiskt, vill ha henne så liten så länge som det är möjligt, med Hanna så stressade man på lite väl kan jag tycka så här i efterhand, hon fick sitta i matstolen vid 3 mån, prova på iaf och gav henne smak potioner vid 4 mån och det är ioförsig ok men med Wilma kommer vi vänta tills hon är 5 mån..Känner att amningen funkar så bra så vi nöjer oss med det ett tag.

Wilma har börjar rullat till magen nu, tillbaka är det lite svårare men en gång har hon lyckats med det oxå..

Hon är världens snällaste Wilma så himla go och glad jämt och ett stort + är att hon sover bra :-)

imorgon blir det bvc för att se vad lill pruppen min väger..


Lite bilder på våran tös kommer här...

    

Av Maria - 15 oktober 2009 08:29

JA, då har vi vinkat av våran älskling, som just nu är på väg till sin årliga fiske resa till norge men grabbarna.. gud så jag kommer sakna honom..men jag tar tjejerna och åker till mamma och pappa och hälsar på..så då blir det annat att tänka på och inte sitta hemma och känna tomhet:-)

Idag ska jag till frissan och förhoppningsvis bli lite snygg i frillan, men jag kommer känna oro då Alex ska passa Wilma under tiden, sover hon, gråter hon ,är hon hungrig.. ja, ni vet säkert hur tankarna kan gå. men jag har pumpat ut lite mat så jag tror inte hon kommer vara hungrig iaf..

Hanna sov hos farmor inatt så jag och Stefan kunde mysa lite men mest för att Stefan skulle få sig en go natts sömn, så nu är det bara jag och Wilma hemma..Lungt och skönt:-)

Nä, nu är det dags att ta fram dammsugan och städa upp lite..


Ha en bra dag!!

kram

Ovido - Quiz & Flashcards