Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Maria - 13 mars 2009 19:49

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? och får nobelfesten att blomma.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?  öl pump

3. Vad såg du senast på TV? wipeout

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 20.01 lets dance börjar nu:-)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? tv

6. När du senast var ute, vad gjorde du då? Hämtade Hanna på dagis.

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? wipeout.

8. Vad har du på dig? kläder

9. Drömde du något inatt? Det kommer jag tyvärr inte ihåg.

10. När skrattade du senast? alldeles nyss åt min go Hanna

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?  tavlor

12. Har du sett något konstigt på sista tiden? ja, det har jag säkert, men inte vad jag kan komma på nu.

13. Vad tycker du om den här utmaningen? Ett bra tidsfördriv just nu.

14. Vilken var den senaste filmen du såg? min stora kärlek

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då? Det första jag skulle köpa är ett nytt hus:-)

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: Det får fortfarande vara en hemlis:-)

17. George Bush? Ja vad är det med han?

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? Min dotter heter Hanna och nästa det vet vi inte än.

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Ja, ett litet tag skulle vara skönt.

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?  DEt vill jag inte ens tänka på.

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?  Upp till var och en.

Ovido - Quiz & Flashcards