Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Maria - 8 juni 2009 22:47

Ja, då var vi hem kommen igen då efter en underbat helg i stugan, Det har varit en relativt lugn helg, men lite har hänt iaf.. Blev en sväng till birsta för att köpa grejer till nya köks kranen som jag väntat så på att få upp. men efter många om o men så är den nu på plats, tänk vad en liten sak kan göra så mycket,det blev super snyggt!!


På söndagen ringde det någon och bad att få komma o tvätta sin hoj, men stafan sa att vi var upptagna redan.. men tror ni inte att denna männinska kommer iaf, jag och Hanna var ute på promenad då, och Stefan låg och sov ute i gäst stugan(han var lite hängig).. så när vi kommer hem igen så står det 2 st på våran baksida och tvättar hojarna, han hade bara gått in och hämtat nykeln å sen tvättat som om det var helt ok... Jag blev så upprörd!! varför kan inte folk bara respektera ens vilja.. inte ens att man ringer o hör om det går bra, nä, man bara åker dit iaf fast man sagt att man skulle bort.. Jag blir verkligen f-bannad på sånt!!!!!


Ikväll har vi varit på avslutning på dagis,det var jätte trevligt, Hanna lekte mest och hade absolut ingen ro att sitta still och äta med oss..men huvudsaken hon har det bra.


Nu måste jag försöka sova för vem vet om det händer något inatt:-)

sov gott


Ovido - Quiz & Flashcards