Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Maria - 13 juli 2009 13:40

Idag skulle det ha hänt lite saker här,jag har skickat Hanna till farmor för jag tänkte jag skulle planera lite inför dopet, ringa lite ärende som jag aldrig har tid med. Å så än 13.40 har jag inte hunnit med en sak..Wilma har för 1 min sedan somnat så kanske om jag sätter fart nu så kanske jag hinner med något.


I helgen har vi iaf varit i stugan, jätte mysigt. Jag åkte iväg en stund själv i lördags.. min vän tess gifter sig om 2 v så det var dags för hennes möhippa, tyvärr hann jag inte vara med så länge (2 tim) innan Stefan ringer och vill ha hem mig, Wilma var jätte ledsen och bara skrek, gjorde ont i mammas hjärta då så det var bara att sätta sig i bilen och åka hem..

En rolig sak hände igår kväll när Stefan och jag satt och myste med lite glass. Wilma hållde precis på att somna så vi satt och vaggade henne i famnen bra länge..Då upptäcker Stefan att han sitter och vaggar glass packetet..haha!! Det såg så himla roligt ut! man blir snabbt van, känns inte som man  gör något annat än vaggar just nu. men det är mysigt oxå.


Ska kolla om jag kan få in en bild på Wilma nu.

Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards