Alla inlägg den 17 september 2009

Av Maria - 17 september 2009 11:28

Inte speciellt mycket.. dagarna rullar på för fullt. Känns som alla dagar ser likadana ut.. vaknar ,ammar, byter blöja, dagis, lunch. amma igen hämtning på dagis, mellis, amma igen, börja med middag, plocka disk, ja, ni vet hur det funkar..Jag pratade med en vän om detta, å vi kom fram till att man måste hitta på lite mera så det inte blir så inrutat allt, jag kan lätt bli utråkad och fruktansvärt irritera om jag hela tiden måste städa. Roliga saker finns det ju..Å när man nu är föräldraledig så borde man passa på att umgås mera med sina vänner.

Annars så pysslar jag på i hemmet för fullt, hinner faktiskt med det oxå:-) har en underbar liten Wilma som älskar att sova, det tackar vi för!!

Jag ska lägga upp lite bilder på vad jag har haft för mig, nu är det projekt att sy "rullgardin" till hallen som verkar ta lite tid..men det blir nog bra när det blir klart.


Nu blir det till att packa, åker bort i helgen.


kram alla

Ovido - Quiz & Flashcards