Alla inlägg under mars 2009

Av Maria - 2 mars 2009 21:38

Ja, då har vi kommit in i mars månad, jag kan inte fatta att det är Mars redan. Månaderna bara rinner iväg och tur är väl det för då kommer lillen fortare:-) Det är nu "bara" 13 v kvar , det känns ju lite men det är ganska långt ändå.

Ikväll har jag satt lite eld i baken på min sambo:-) Så jag drog igång med lite städning..det är skönt för då slipper jag det imorgon då jag är ledig. Då kan man få roa sig med något annat.Vad kan det bli tro? haha..Skulle inte bli förvånad om det blir lite shopping:-)

kollade på familjen annorlunda ikväll och man blir ju så svettig bara man tittar på det.. Jag fattar inte hur dom klarar det, man blir grymt impad måste jag säga!! men inget liv för oss iaf. 2 barn det räcker för oss.

 Nu ska jag inta soff läget innan det blir sängen.


kram/M

Ovido - Quiz & Flashcards