Alla inlägg under juni 2009

Av Maria - 4 juni 2009 09:26

Jag vet inte varför men varje kväll när jag lägger mig så tror jag att det kommer ske på natten men så vaknar jag upp och kollar på kl , nä jag har klarat av den här natten oxå. När ska den lille titta ut? Ja, jag har ju fortfarande dagar på mig med tanke på att tiden inte går ut förens på tis men jag har alltid haft en känsla av att jag inte kommer gå tiden ut:-) men så verkar inte fallet bli. Tro inte nu att jag inte njuter av att vara gravid, det är bland det underbaraste en kvinna kan få vara med om. Jag lider verkligen med dom som inte kan.

Men nu så här på slut tampen så längtar man ju bara tills dom små kommer ut..men när kommer det att ske??

Jag hade väldiga sammandragningar igår kväll och jag kände hur det trycker på där nere så den har nog förhppningsvis fixerat sig nu.

Men den som väntar på något gott:-)


Kramar

Av Maria - 2 juni 2009 09:45

Har precis varit in på min vän Maddes sida och läst, å idag kommer deras lilla A jag blir så glad, gud så spännande.. Lycka till idag gumman!! Hoppas du slipper ligga länge-)

Själv så känner jag inte speciellt mycket,lite sammandragningar på kvällen men för övrigt så känns det hur bra som helst. idag så är det precis 1 v kvar så det gör ju inget om den lille skulle vilja komma för tidigt. Längtar så efter dig nu!!

Idag ska jag ut till birsta och handla lite små saker till dig. Så nu är vi redo att möta dig!!

HA en bra dag!!

Ovido - Quiz & Flashcards