Direktlänk till inlägg 25 oktober 2009

Pappas överrasknings resa till Finland.

Av Maria - 25 oktober 2009 13:30

I dagarna har min pappa fyllt år så jag och mina systrar har planerat en kryssning till Finland med hela familjen, han blev smått chockad men jätte glad när Hanna berättade våran lilla hemlighet.. Min "lilla familj" tog bilen ner, resten av gänget åkte bussen. Vi kände att med två små så är det lättare att ta bilen så vi kan stanna när vi vill och brnen kan sova lite, ja eller hur...Wilma sov typ 1 timme på resan ner och Hanna sov inget alls, man tycker att åka bil är ett bra sömn medel , men inte för våra små;-) men det gick hur bra som helst..dom var så snäll.


Jag hade glömt bort hur mycke fylla det är på båten, så det var inte en sån rolig natt.Mycke liv och barnen hade sovt att komma till ro, men men till slut vid 0.30 sov äntligen dom små. Jag låg mest och snodde mig medans dom andra roade sig på dansgolven, inte så otippat kanske..men men så fort jag slutat att amma så är det min tur att leva rövare ett tag haha...

På lördag fick jag lite  roligt, då fick jag äntligen spela lite på mina favvo automater..sååå roligt!! vann inget , men det är roligt ändå tycker jag.

Hanna hade super roligt, hon badade i bollhavet, dansade med mumin och sjöng med Lilli och Sssi..Vilken toppen resa för henne..

Imorske upptäckta jag hur skadad hon blivit av bil resan då hon kom till mig och sa- Om 100 m sväng vänster haha...Hon kan hon.

Hanna på scen med Lilli och Sussi..   Hanna dansar med mumin..  

 
 
Elin

Elin

25 oktober 2009 21:43

åå ni ser ut att haft det bra. hoppas din far fick en trevlig födelsdag. vore kul att ses snart min vän. hihi vad Hanna var gullig hon hade det kanon hon ser jag :). kram

http://www.prinskorven.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 14 maj 2010 20:41

Bloggen är vad jag funderar på nu.. Och så kommer det nog oxå att bli. HUr gör man då? Går det att spärra på något sätt eller tar man bort den helt.. Ska kika runt lite. Men TACK till er alla som följt med mig och mina finaste. Och ett STORT + ti...

Av Maria - 28 april 2010 22:51

Jag har verkligen tappat lusten för att blogga nu.. Kan bero på att jag inte haft så mycket tid över:-).. Har haft fullt upp den sista tiden. Men allt är väldigt bra med oss och vi roar oss på bästa sätt. Umgås med vänner som får oss att må så himla ...

Av Maria - 14 april 2010 23:03

Vi har stora problem med våran laptopp, den loggar hela tiden ur eller så låser den sig så det här med bloggande har det varit dligt med.. Blir en snabbis nu då man aldrig vet när det låser sig igen.. Här kommer lite bilder från oss den senaste t...

Av Maria - 12 april 2010 23:02

Ja, nu har det varit några jobbiga nätter/dagar med Wilma.. Då fröken har lärt sig att ställa sig upp..  Ja, när man kan det hur roligt är det då att sova:-)) Så i lördags var hon vaken från 12 till 22..Men hon var ändå possitiv när hon var uppe och ...

Av Maria - 8 april 2010 16:32

Hemma hos oss är följande.. har fått vattenskada i badrummet i stugan så det är prio ett att fixa.. Nice! men nu blir det fint iaf men det är inte roligt när man har planerat att lägga pengarna på annat som måste fixas.Som tex på att rikta till stu...

Ovido - Quiz & Flashcards