Alla inlägg den 21 december 2009

Av Maria - 21 december 2009 10:30

Jag  vaknade till av en chock imorske,, Har vräkt ner hur mycket snö som helst i natt..Visst gillar jag snö, men inte när man ska ut på vägarna och åka. Jag är verkligen en liten fegis när det gäller bil åkande på vintrarna..jag vet inte varför men det är bara otäckt.. Idag hade jag planerat att ta med mig barnen och åka på maxi, sen en sväng till birsta för att handla dom sista julklapparna men nu vette tusan om det blir så:-) Jag har Tis på mig oxå då Hanna är på dagis för sista gången i år. Sen blir det jul lov:-)..Mysigt!!  Att jag bara har tis på mig är att vi kommer åka till mamma och pappa och fira jul på ons då hon för typ 15 året i rad jobbar på julafton.. Jag tycker så synd om dig mamma!


Julafton kommer vi att fira hos Stefans bror med familj.. Det blir nog bra det me..men jag kommer sakna min familj enormt.. Av mina 30 år så har jag varit ifrån dom 1 år.. och det var inte alls roligt. men kan väl lätt bli så när man har olika familjer att fira med. Jag har iaf kommit till insikt med att det viktigaste är att mina barn har det bra.. så mina känslor dom lägger jag på hyllan..:-)


Nu ett bild bevis på att snön har kommit här på ön..

Ps: Vi har ett garage med min älskade sambo har lånat ut en plats till sin väns fyrhjuling så våran bil får inte plats.. morr!! men idag ska den bort!!!!! för jag vill inte skotta fram bilen igen. Kram och hej  

Ovido - Quiz & Flashcards