Alla inlägg den 31 december 2009

Av Maria - 31 december 2009 10:26

Jag har svårt att fatta att det är sista dagen på året, tiden har bara sprungit iväg, men jag kan se tillbaka på året med mycke glädje och skratt..så detta år har varit ett bra år.. Vad nästa har att erbjuda får vi se.. Jag hoppas på lite förändringar på lite olika områden men det vill jag inte gå in på nu..Lite hemlisar måste man få ha:) men ja hoppas hoppas!!!

Dagen idag kommer att firas i torpsammars herrgård, där mn svåger kommer ha sin 50 års fest.. så det kommer bli fest värre för oss:-) en av oss i familjen iaf, jag brukar fastna med barnen, kan inte förstå varför:-)))


så här fint är det på herrgården på sommaren..     


Ett riktigt gott nytt år till er. må alla era önskningar gå  uppfylles.. Ta vara på dagen som kommer för den kommer ej åter..!!

Ovido - Quiz & Flashcards