Alla inlägg den 28 april 2010

Av Maria - 28 april 2010 22:51

Jag har verkligen tappat lusten för att blogga nu.. Kan bero på att jag inte haft så mycket tid över:-).. Har haft fullt upp den sista tiden. Men allt är väldigt bra med oss och vi roar oss på bästa sätt. Umgås med vänner som får oss att må så himla bra. Livet leker verkligen. Känns som det var länge sedan jag mådde så här bra. Är så lycklig!! Stort tack till mina fina vänner som finns omkring mig och till min kära familj som betyder mest för mig  .. Älskar er!!!!


Till helgen ska vi äntligen umgås med Malin m.fam Gisses vad jag saknat dom då det känns som en evighet sen vi träffades. Blir brasa på gården. ordna fiske damm till barnen och grillning= toppen kväll. Och massa bus och lek.


Ha en trevlig sista april och va rädda om fingrarna.

Kramar/ M

Ovido - Quiz & Flashcards