Alla inlägg den 28 november 2009

Av Maria - 28 november 2009 12:15

Nu är jag klar med hyllan och lådan till Hannas rum.. Känns roligt att ha gjort dom helt själv.. Hyllan som jag hittade på en sida webb sida skulle kosta 179:- men efersom jag valde att göra den själv så blev den helt gratis..:-)


Idag ska jag och tjejerna ner till moster och baka lussekatter, sen ikäll ska jag hör och häpna ut och käka med mina arb kamrater.. ska bli så hilma roligt!! Sen jag fått barn har jag blivit rätt så tråkig, har helt tappat intresset med ute livet.. som ferdinan bruka säga - jag trivs bättre här!! men lusten kommer nog tillbaka när dom blir större.. ena är ju bara 5 mån så då tycker jag att man har all rätt att vara hemma..:-)

     Nä Nu är det dax att börja packa..

Kram alla och ha en underbar fortsättning på helgen.

Av Maria - 28 november 2009 12:04

Äntligen så är det mesta av mitt små pysslande klart, Jag ska alltid göra allt på en gång så då kan det ta lite tid och gissa om det blir rörigt hemma..Kanske därför som jag är så irriterad ofta haha.. Jag hatar att ha saker överallt, vill ha var sak på sin plats, då mår jag som bäst:-) Självklart så är det svårt när man har små barn, för barn måste ju få leka och dra fram..men håller man bara efter så blir det ingt kaos..

igår så tvingade jag mig att ta tag i det här med julen, har liksom ingen inspiration alls i år..kan bero på att det är + grader ute .. men jag intalade mig om jag sätter på lite jul musik och syr gadinerna till köket ochfram med lite stjärnor så kan det nog funka..o faktiskt så blev det rätt så mysigt.. Känner mig rätt nöjd!!

På kvällen blev det mys med familjen med tända ljus och snacks+ idol..

    

Ovido - Quiz & Flashcards