Alla inlägg den 30 november 2009

Av Maria - 30 november 2009 11:24

Sitter vid mitt köksbord och tittar ut, fy sjutton vad tråkigt väder det är..Blir det ingen vinter i år?? Och jag som har önskat mig den varmate vinter jackan av älsklingen min när jag fyller år.. fast det lär nog bli kallt.. så man hinner nog med att "gnälla" att det är för kallt oxå haha...

Idag ska jag i väg och handla lite på maxi för ikväll ska det till att bakas, börjar att dra ihop sig nu och mycket ska hinnas med..

Vad jag ska bjuda tjerna på när dom kommer till mig det har jag inte kommit på än, känns som det borde vara bestämt vid det här laget, men än har jag 2 v på mig.. så det borde nog bli bra.

Jag skulle bjuda på en underbar bild från Hannas lusse bak i lördags men kameran är i rummet där Wilma sover nu men lovar att ladda upp den sen.. mammas tjej hon kan hon haha..Vilka fantasier barn har. Helt underbart!!

men här kommer iaf jackan som jag önskar mig..  Peak performace till det underbara priset 3799:-  Undra om man varit så snäll i år haha fast det kanske bara är för tomten som man måste vara så snäll...:-)

   Kram och hej

Ovido - Quiz & Flashcards