Alla inlägg den 18 november 2009

Av Maria - 18 november 2009 10:04

Igår blev våran illa Wilma 5 månader, det var med en tår i ögat jag kollade på kl 23.53 och mindes tillbaka till det ögonblick hon kom ut. Det har gått såå himla fort,  Önskar jag kunde stanna upp tiden lite Men än så länge så har hon 62 i kläder så då känns det bra:-)

Wilma Rullar på för fullt på golvet , Å stora syster är inte sen att vara framme och hjälpa till.. Man får lite hjärtklappningar när man ser att Hanna kommer och bär på henne.. Wilma bara hänger där och skiner som en sol hihi..

 Hon har fått sin första smak potion men ingen hit blev detmen så klart att det tar ett tag när man får så himla god mat från mamma:-)

Inatt har hon drömt mardrömmar,hon var så ledsen, Fast jag tog upp henne så grinade hon, gud så jag tyckte synd om henne..mammas lill hjärta!!



Av Maria - 18 november 2009 09:54

Ja, vad har hänt hos oss sen sist, inte så mycket vad jag kan komma på, men det känns ändå som det är ganska fullt upp. Det ska städas, planera in för jul, handla julklappar baka , fixa kort på barnen, almanacker inte nog med det man fyller år snart så då blir det en liten fest.. Känns som det är ite väl mycket just nu. Jag har haft ett bra tag på mig att planera men som alltid så blir det i sista stund:-)

Igentligen skulle jag bara vilja lägga mig ner och sova och vakna upp i januari,ja ja nu blev det lite gnäll men kolla bara ut på vädret, hur possitiv blir man när det bara regnar och regnar.. Vart är snön???


Idag ska jag förbi stugan en sväng sen hem och laga middag, min älskling fick för sig att vi skulle bjuda svärmor på middag, Kan ju bli trevligt:-)


Ha en bra dag!



Ovido - Quiz & Flashcards