Direktlänk till inlägg 19 december 2009

Dåligt med bloggande!!

Av Maria - 19 december 2009 15:46

Jag har ju varit väldigt dårlig på att blogga på ett tag så nu kommer lite av varje som har hänt här hos oss


JAg hat tagit till och blivit vuxen, för en v sedan så tog tag steget in på 30 livet:-) Känns bra. PÅ fredagen så kom mamma och pappa och Stefan familj och grattade mig.. Av dom så fick jag pengar ¨så då blev det inköp av en ny vinter jacka.. Fick inte den där peak:-( men det gör inget heller, lite väl dyr för min smak igentligen.. JAg hittade en väldigt varm everest för 1300, det kändes mera lagomt..


PÅ Lördag lämnade jag sambo och barn hemma och drog in till syrran som hade fixat en fest hemma hos henne ist så jag skulle slippa allt stöd dagen efter och det är jag väldigt tacksam över.. Tusen tack min älskade syster!!


Jag fick väldigt fina presenter som jag är väldigt nöjd med och allt i vitt.. kan det bli bättre.. Jag ska fota dom när allt har hittat till sin rätta plats, men först så måste tomtarna bort..

Vi gick iaf på aveny och rockade loss, jag hade helt glömt bort hur 17 roligt det är att vara ute med sina vänner.. Tack alla för en helt oförgömlig kväll. Jag Tess och Vera vi sjöng lite kareoke..Arvingarnas Eloise, den kan vi!!!


Kram och hej

 
 
Mikaela

Mikaela

19 december 2009 16:05

30 år, tiden går fort! hoppas du fick en bra dag på födelsedagen, anatr att du fyllt år+

http://www.mikaelaelisacharlotte.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 14 maj 2010 20:41

Bloggen är vad jag funderar på nu.. Och så kommer det nog oxå att bli. HUr gör man då? Går det att spärra på något sätt eller tar man bort den helt.. Ska kika runt lite. Men TACK till er alla som följt med mig och mina finaste. Och ett STORT + ti...

Av Maria - 28 april 2010 22:51

Jag har verkligen tappat lusten för att blogga nu.. Kan bero på att jag inte haft så mycket tid över:-).. Har haft fullt upp den sista tiden. Men allt är väldigt bra med oss och vi roar oss på bästa sätt. Umgås med vänner som får oss att må så himla ...

Av Maria - 14 april 2010 23:03

Vi har stora problem med våran laptopp, den loggar hela tiden ur eller så låser den sig så det här med bloggande har det varit dligt med.. Blir en snabbis nu då man aldrig vet när det låser sig igen.. Här kommer lite bilder från oss den senaste t...

Av Maria - 12 april 2010 23:02

Ja, nu har det varit några jobbiga nätter/dagar med Wilma.. Då fröken har lärt sig att ställa sig upp..  Ja, när man kan det hur roligt är det då att sova:-)) Så i lördags var hon vaken från 12 till 22..Men hon var ändå possitiv när hon var uppe och ...

Av Maria - 8 april 2010 16:32

Hemma hos oss är följande.. har fått vattenskada i badrummet i stugan så det är prio ett att fixa.. Nice! men nu blir det fint iaf men det är inte roligt när man har planerat att lägga pengarna på annat som måste fixas.Som tex på att rikta till stu...

Ovido - Quiz & Flashcards