Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Maria - 5 maj 2009 10:05

Varför hamnar man alltid här , när man har tusen viktigare saker att göra?? Jag skulle behöva sortera tvätten, plocka ur diskmaskinen, dammsuga mm.. ja, listan kan göras lång, men all min ork har bara försvunnit. jag får hoppas att den kommer tillbaka snart.:-)

Men nu har jag iaf bara 14 dagar kvar att arb sen ska jag vara hemma och vila upp mig för den stora förlossningen, tro det eller ej men så jag längtar tills den stunden, eller gör man verkligen det haha.. Jo, det är klart man gör!! det börjar bli rätt tungt nu, helst när jag får be min sambo att sätta på mig mina strumpor:-).. sen när jag fått är det träning som gäller, känns som jag lagt på mig lite extra kilon.. sen känns det ju lite jobbigt för jag har bara 5 v på mig då innan jag ska på bröllop och jag har ingen lust att se ut som en bakelse.

Nu måste jag resa på mig.


Ha en bra dag! M

Ovido - Quiz & Flashcards