Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Maria - 9 maj 2009 20:40

Ja, då är man hemma igen då, har varit skit mcket på jobbet idag så jag är helt slut i både huvud och fötter..om det ens kan kallas fötter.dom är ganks så uppsvullna:-)

Jag hämtade Hanna hos syster när jag slutat, då blev vi bjudna på grillpett..så gott så!! Tack så mycket!

Som vanligt så somnade Hanna i bilden hem så det var bara att bära upp henne till sängen, så nu sitter man här helt själv:-(.. jag trodde att jag skulle få mysa med henne, har ju saknat henne så!! men inte då.

I morgon kommer äntligen Stefan hem, jag har saknat honom oxå men inte lika mycket som jag har med H..(visk)..

Så ikväll blir det väl att umgås med datorn och tv.. Vad gör ni andra för roligt då?

Ha en fortsatt trevlig lördag kväll!/M

Ovido - Quiz & Flashcards