Direktlänk till inlägg 18 november 2009

Lite gnäll:-)

Av Maria - 18 november 2009 09:54

Ja, vad har hänt hos oss sen sist, inte så mycket vad jag kan komma på, men det känns ändå som det är ganska fullt upp. Det ska städas, planera in för jul, handla julklappar baka , fixa kort på barnen, almanacker inte nog med det man fyller år snart så då blir det en liten fest.. Känns som det är ite väl mycket just nu. Jag har haft ett bra tag på mig att planera men som alltid så blir det i sista stund:-)

Igentligen skulle jag bara vilja lägga mig ner och sova och vakna upp i januari,ja ja nu blev det lite gnäll men kolla bara ut på vädret, hur possitiv blir man när det bara regnar och regnar.. Vart är snön???


Idag ska jag förbi stugan en sväng sen hem och laga middag, min älskling fick för sig att vi skulle bjuda svärmor på middag, Kan ju bli trevligt:-)


Ha en bra dag!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 14 maj 2010 20:41

Bloggen är vad jag funderar på nu.. Och så kommer det nog oxå att bli. HUr gör man då? Går det att spärra på något sätt eller tar man bort den helt.. Ska kika runt lite. Men TACK till er alla som följt med mig och mina finaste. Och ett STORT + ti...

Av Maria - 28 april 2010 22:51

Jag har verkligen tappat lusten för att blogga nu.. Kan bero på att jag inte haft så mycket tid över:-).. Har haft fullt upp den sista tiden. Men allt är väldigt bra med oss och vi roar oss på bästa sätt. Umgås med vänner som får oss att må så himla ...

Av Maria - 14 april 2010 23:03

Vi har stora problem med våran laptopp, den loggar hela tiden ur eller så låser den sig så det här med bloggande har det varit dligt med.. Blir en snabbis nu då man aldrig vet när det låser sig igen.. Här kommer lite bilder från oss den senaste t...

Av Maria - 12 april 2010 23:02

Ja, nu har det varit några jobbiga nätter/dagar med Wilma.. Då fröken har lärt sig att ställa sig upp..  Ja, när man kan det hur roligt är det då att sova:-)) Så i lördags var hon vaken från 12 till 22..Men hon var ändå possitiv när hon var uppe och ...

Av Maria - 8 april 2010 16:32

Hemma hos oss är följande.. har fått vattenskada i badrummet i stugan så det är prio ett att fixa.. Nice! men nu blir det fint iaf men det är inte roligt när man har planerat att lägga pengarna på annat som måste fixas.Som tex på att rikta till stu...

Ovido - Quiz & Flashcards