Direktlänk till inlägg 23 november 2009

Ännu en dag!!

Av Maria - 23 november 2009 23:07

Så då var denna dag snart över,mycket har hänt känns det som. Vi började dagen  med en sväng in till moster i stan, jag tog med mig Wilma och gick ner på stan för att köpa nya gardiner som jag ska sätta upp till advent, blev en röd/vit rutig bit,tror det kommer bli brassen kunde jag bara inte hålla mig jag var bara tvungen att köpa lite barbapappa tyg som Wilma ska få ha på sitt rum. Jag bara älskar barbapappa.!! Men när jag får tid över till att sy dom, det är en anna sak:-) en sak i taget så blir allt bra!! Iaf så stannade Hanna kvar och jag åkte på samtal till dagis, sen hem och pysslade på, fullt upp nu. Fått inspiration från Nikita så jag målar en låda till Hannas böcker, sen har Stefan gjort en tavel list till hennes rum som även den ska målas+ en massa bokstäver.. Men roligt är det och framför allt.. Det kommer bli så himla fint när det blir klart. Vann även en auktion på väggord till mina små..Så nu längtar jag tills dom kommer:-)


Ikväll när vi la Hanna så säger stackaren att hon har ont i magen, tror det kan bero på host medicinen.. Hon har hostat ett bra tag nu.. Stefan tog tempen på henne och lillan har lite feber så imorgon är det bara att ringa farbror  dr  och höra vad ha säger om det.. Hoppas du mår bättre i morgon gumman min<3<3<3


kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 14 maj 2010 20:41

Bloggen är vad jag funderar på nu.. Och så kommer det nog oxå att bli. HUr gör man då? Går det att spärra på något sätt eller tar man bort den helt.. Ska kika runt lite. Men TACK till er alla som följt med mig och mina finaste. Och ett STORT + ti...

Av Maria - 28 april 2010 22:51

Jag har verkligen tappat lusten för att blogga nu.. Kan bero på att jag inte haft så mycket tid över:-).. Har haft fullt upp den sista tiden. Men allt är väldigt bra med oss och vi roar oss på bästa sätt. Umgås med vänner som får oss att må så himla ...

Av Maria - 14 april 2010 23:03

Vi har stora problem med våran laptopp, den loggar hela tiden ur eller så låser den sig så det här med bloggande har det varit dligt med.. Blir en snabbis nu då man aldrig vet när det låser sig igen.. Här kommer lite bilder från oss den senaste t...

Av Maria - 12 april 2010 23:02

Ja, nu har det varit några jobbiga nätter/dagar med Wilma.. Då fröken har lärt sig att ställa sig upp..  Ja, när man kan det hur roligt är det då att sova:-)) Så i lördags var hon vaken från 12 till 22..Men hon var ändå possitiv när hon var uppe och ...

Av Maria - 8 april 2010 16:32

Hemma hos oss är följande.. har fått vattenskada i badrummet i stugan så det är prio ett att fixa.. Nice! men nu blir det fint iaf men det är inte roligt när man har planerat att lägga pengarna på annat som måste fixas.Som tex på att rikta till stu...

Ovido - Quiz & Flashcards