Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Maria - 25 mars 2010 18:34

Dagen började med att  Maria kom och drack kaffe med mig efter dagis. Älskar att ha kaffe sällskap:-) sen drog Stefan ,jag och Wilma iväg..S skulle besika skodan så jag och Wilma stannade i birsta och shoppade..Till mig blev det en blus och en topp från hm..Förlåt men hittar jag inget från arb så får det bli så här:-)) För klä lös vill jag inte vara..Skulle verkligen inte vara en vacker syn heller haha. 


Min fynd:     

     .. Ja, jag vet Vera..Randigt haha..men har liksom fallit för det..


PÅ vägen hem så plockade vi hem Hanna från dagis, gick in och packade upp maten sen gick vi in till grannarna för att äta våfflor..Är visst våffeldagen idag:-)). men gott var det.

   Var bara hemma på kvällen och tog det lugnt.. Flickorna badade och hade skoj..Sen vid 20 sov dom lugnt och stilla i var sin säng. Jag bara längtar tills Wilma sover bra på nätterna så dom kan sova tillsammans. Skulle underlätta bra då vi har ett väldigt litet och trångt hem..


Kramar M

Ovido - Quiz & Flashcards