Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Maria - 24 mars 2010 20:01

var det verkligen här härom kvällen.. Stefan var på hockey så min syster var här och umgicks med oss ett tag. Super trevligt!! Tack för sällskapet!! men iaf så satt vi och surrade och vips så var kl 20 och läggdags för dom små..lite senare än vanligt men vad gör väl det ibland..men vad jag inte hade räknat med var att Wilma för första gången skulle sätta sig upp i sängen..   Fick lite små panik där så det var bara att lyfta upp henne och skruva isär sängen och flytta ner botten ett steg...jätte trevligt....NOT!! Efter lite stånk pust och stön så fixade vi det till slut..Så klart så kom en skruv bort men det visade sig att dagen efter hittade Stefan den i mitt täcke..hmm..mysko!!..


Vid 20.45 sov båda till slut och jag kunde sätta mig ner och slappna av..


Dagen idag har det promenerats med Anna,varit en duktig sambo och städat bilen inför besiktningen imorgon..massa +++till mig för det haha..

Funderar på om jag ska gå på birsta imorgon då S besiktar bilen..Tål att funderas på   ..


Nu är det dags att bänka sig framför tv och kolla på Greys..LOVE IT!!!!  


Kramar och trevlig kväll från mig

Ovido - Quiz & Flashcards