Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Maria - 2 februari 2010 15:33

Har Wilma och jag spenderat på birsta med att handla presenter och fika till kalaset, Det blir ett prinsesstema så hon kommer bli väldigt nöjd, Hoppas vi!!!:-)

Sen när jag kom hem så tog jag mig en rast promenad, riktigt skönt att få själv och lyssna på mp3...


Nu är det dags att ta ett ryck här hemma.


Hoppas ni alla haft en bra tis!!

Kram kram

Av Maria - 2 februari 2010 15:11

Det är vad Hanna har blivit, det går inte en dag utan att man måste tjata,muta mm.. men värst är nog mornarna när man ska försöka få på henne "vettiga" dagis kläder.. men visst vill man ju vara fin som tjej och ha klänningar men inte jämt kanske, å inte duger det att ha svarta kläder, inte gråa heller, det är fult enligt henne.. så hon kan byta typ 4 gånger på morgonen innan hon är nöjd..så man är lite slut vill säga:-) Nä,klänning och strumpbyxor ska det vara. helst en klänning utan ärmar..för det känns ju som det är rätt väder för det.. NOT!!

Så idag när jag hämtade henne från dagis så pratade jag med dagis fröken och hon sa att dom är sån nu tjejerna där..typ, jag har mycket finare klänning än dig..Visst är det bra hemskt att dom bara är 4 och och håller på så..??

 Jag kom på en sak att varje kväll ska Hanna och jag bestämma vad hon ska ha på sig på dagis nästa dag så då förhoppningsvis så slipper vi en del bekymmer på morgonen:-)...


Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards