Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Maria - 12 februari 2010 22:06

Imorske åkte S till stugan och fixade med vattnet som frysit:-)  Ja, vad ska man säga alltid händer det något..Så jag och tjejerna åkte och mötte upp moster V på birsta.. Först gick vi på ikea och Hanna fick leka i bollhavet ett tag sen blev det en fika där..gott gott!! Därefter promenerade vi till barnenshus där Hanna fick handla lite saker för pengarna hon fick när hon fylde år, blev en barbie till som hade barn..:-) Å till det så följde en barnvagn och bärsele med. så imorgon ska vi leka..

Åkte sedan till andra moster och åt middag tillsammans.. väldigt trevligt!! Tack för go mat syster.

Hanna valde att sova över där , bev tomt i mitt hjärta då men vad ska man säga, vill fröken sova där så måste hon ju få det. Hon badade och hade väldigt skoj när jag åkte hem. Jag hann bara vara hemma ca 1 timme så ringer C.. Hanna vill hem och är jätte ledsen..Så nu ligger mina små och sover sött..


Idag fick jag hem min parfym som jag beställt.. Så underbart go doft...

   Paris Hilton heiress.


Dagens prinssesor...

    



Ha en toppen helg!!

Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards