Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Maria - 17 februari 2010 22:38

Självklart så vill Hanna vara med på kort idag, så fram med finaste klänningen, inte alls otippat på vad hon hämtade haha.. Nä, självaste julklänningen i 86/92..  ..Fick knäppa runt 30 kort innan hon var nöjd men jag bjuder på 2 stycken..


    


kramar

Av Maria - 17 februari 2010 22:22

Så var dagen här då våran Wilma fyller 8 månader.. Redan *suck*.. Tiden bara rinner iväg känns det som. men vi har det riktigt bra fast det går för fort, så hinner vi göra en massa roliga saker..


Idag har vi varit inne, Wilma hade ferber , stackars lilla plutten min..men rätt så possitiv ändå.. Hon kryper på och fastnar under stolar, då blir hon arg hahaha..ser rätt lustigt ut.

Wilma väger nu 8125 och är 68 cm..


Dagens kort på Wilma blev " gröt Wilma" men man får se ut så är man äter...

   


Detta blir nog 8 månaders kortet..


  


En trött liten Wilma som mamma glömt att tvätta handen på..Pinsamt!!


  


All min kärlek till mina barn   ..


kramar

Av Maria - 17 februari 2010 22:17

har jag oxå hunnit med idag.. Jag sydde nya gardiner till Wilmas sovrum och en "väska" som Hanna säger.. Har nappar i den, perfekt när man måste leta efter nappen på nätterna, bara att ta en ny i " väskan" :-)

Tack Madde för tipset!!

Å självklart är det barbapappa som gäller nu.. Till Wima iaf:-)  Hanna är ju mammas prinssesa..


   


Kram kram 

Ovido - Quiz & Flashcards