Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Maria - 4 februari 2010 20:12

med snö för denna gång tycker jag.. Grymt less nu..

Dagen blev iaf lite bättre på em, jag har grejat på och städat så det luktar så gott här nu.

Har äntligen fått fingrarna ur A.... och fått ut vitrinskåpet typ 2 v sen jag tömde det. Men nu är det borta och det blev kanon bra, mycket öppnare här och det kan behövas när man har" snart" 2 barn som spinger omkring här..

Ett + idag är att mina små har varit på stålade humör, Hanna tycker väldigt mycket om att vara med Wilma så dom leker, leker o leker men vara tillsammans iaf. Så då har mamma tid för lite annat:-)


Till v är det dags för nya projekt, då ska här sys nya gardiner till Wilmas rum och en sån där " napp ficka" eller vad man ska kalla det,, Min vän Madde har en sån söt till Astdrid.. Hur fint som helst är det.. Jag hoppas bara tyget räcker för jag tänkte ha samma som på gardinen.


Men nu prio på kalaset!!!


Kramar/ Maria

Av Maria - 4 februari 2010 10:47

Idag är det inte den bästa dagen för mig, känner mig på så dåligt humör...Vaknar till världens snö oväder, jag som skulle fixa det sista inför kalaset.. så nu går ju inte det..Ställde mig och gjorde lite muffins.. ja, även dom sket sig, platta som pannkakor och sitter fast i muffinsformarna, lite brända på kanterna men ändå degiga inuti..Fattar inget!! Ska aldrig mera försöka mig på att baka mera, helt kass när det gäller det.. så man är rätt less nu!!!


Så idag blir det väl bara att vara inne och greja på.. Diska, tvätta, dammsuga sånt där skoj ni vet:-)


Hoppas ni andra får en bättre dag!!


Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards