Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Maria - 13 februari 2010 08:03

Ja, inatt har man sovit som en kratta..blev inte många timmars sömn för mig.. Hanna sov nere med då Stefan inte sovit hemma..och att ha henne brevid mig var ingen hitt.. shit så hon rör sig i sömnen..:-)å täpt i näsan på det..eller som hon sa till mig  Mamma- jag har fel i näsan haha...dessa komentarer dom gör verkligen ens dag..

Iaf så klev Hanna upp kl 6.15 så jag bäddade ner henne i soffan sen la jag mig en stund till.. men  7.30 var jag uppe igen...*gäsp*

Har inte planerat dagen än..ev ska vi plantera om blommor, försöka komma ut en stund och självklart leka med Hannas barbie...:-)

Jag hoppas kvällen kommer avslutas hos Tess m. fam.. att se melodifestivalen med dom är en självklarhet..


Ha en toppen dag !!

Ovido - Quiz & Flashcards